bandong - indonesia final eps

Assalammualaikum..

dengan ini berakhirlah episod di bandong..
fuhh.. penat aku nak ingat balik apa yang aku buat..

anyway.. its a nice place to go..
specially.. shopaholic.. haha..

sila standby dalam 1.5k untuk percutian ke bandong..
itu hanyalah estimation..
mungkin juga kurang..
mungkin juga lebih..
depends on hotel..
depends on flight..

air asia.. penerbangan pada kali ini..


dan dalam episod last ni..
aku senaraikan tempat2 yang aku dah lawati..
maybe ada yang nak pi sana tengok juga kan..

bandong dari atas kapal terbang

outlet2..
tangkuban perahu..
chihampelas..
pasar baru..
toko tiga..
kawah putih..
situ patengan..
cibaduyut..
kartika sari..

dan kalau nak ikuti percutian aku di sana..

have a nice vacation there!

beg2 yang telah beranak..

** next up.. vacation at kota kinabalu, sabah..

Comments

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..