kota kinabalu, sabah - eps 1

Assalammualaikum..

flight ke kota kinabalu pada 25hb.. pukul 9.00 malam..
berlepas dari airport senai..
dan perjalanan mengambil masa 2 JAM..
hoi... penat lah aku dalam flight tuh...

dalam flight tu.. aku terpisah dengan 2 orang kawan aku..
aku plak dok sebelah mak cik..
huihh.. melayan aku mak cik sebelah tu..
cerita pasal anak2 dia yang dah berjaya..
alhamdulillah mak cik..
dan thanks lah mak cik sudi 'kill' time masa saya dalam flight yang agak membosankan ni.. haha..

percutian kali ini adalah paling THRILL sekali..
hahahaha!
ini lah yang aku impikan..
sebelum ni.. semuanya dah rancang baik2..
tapi kali ini just draft dalam kepala..
then just let it be..

setibanya di terminal 2 airport kota kinabalu..
sapa yang amik kami??
see... tak ada sapa2 pon..
heeeee...
dan aku just deal dengan kawan aku untuk keesokan harinya..
dia akan pick up kami pagi2..
pusing2 bandar kota kinabalu..
dan tolong kami check-in..
tertanya kah kenapa tak dia amik masa kami sampai?
biarlahhh rahsiaaaaa..

owhh ya.. masuk ke sabah ni..
aku rasa macam pendatang luar pula..
sebab kena lalu imigresen..
kalau ada pasport...
tunjukkan pasport..
kalau tak ada... jangan risau..
dia akan bagi slip..
iyelahhh.. kebetulan pasport ada dalam beg aku..

dan malam tu..
kami lepak di SURAU airport..
cayalah...
kami ingatkan kami saja..
tapi tak rupanya..
ada berteman rupanya.. hehehe..

bersambung eps 2 untuk day 1 di kota kinabalu........

Preview Episode
Episode 2
Episode 3
Episode 4
Episode 5
Final Episode

Comments

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..