kota kinabalu, sabah - final eps

Assalammualaikum..

hari kelima di kota kinabalu..
merupakan hari terakhir di sini..

flight pukul 1.30 tengahari..
apa lagi nak buat..

melepak saja kat airport..

hari ini keluar agak lewat sedikit..
'kill time' kononnya..
dalam pukul 10 baru keluar..

kereta dipulangkan..
dan ke airport dengan bas..
perghh!! hebat seyh..
naik bas ja eh..
iyelah.. jimat sedikit..
kejatuhan ekonomi..
hahaha..

dan alhamdulillah..
kami selamat tiba di airport senai pukul 3.00 petang..

dan apa yang disimpulkan..
sabah! we will come again..
hahaha..
untuk panjat gunung kinabalu dan juga ke pulau sipadan..

tiket2 yang dikumpul.. tu tak kira lagi tiket bas.. haha..

dan bagi aku..
sabah masih banyak belum diterokai..
itu pasal lah banyak pemandangan cantik..

dan bandar2 pon tak adalah membangun sangat..
paling2 pon kat kota kinabalu..
yang lain..
aku rasa macam daerah2 kecil ja..
dan rumah pon still ada rumah kayu lagi..
jangan mimpi lah nak cari rumah batu..

so.... tak dapatlah aku bayangkan kalau kena posting kat sabah..
kalau dapat kat kota kinabalu..
insya-allah boleh hidup..
ada ka tak boleh hidup plak kalau kena tempat lain..
maksud aku survive laa..

tapi insya-allah..
still boleh survive.. 
;-)

so.. itu saja pengalaman aku di kota kinabalu, sabah..
dan.. ini review dari semua2 yang aku dah catatkan..

Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..