wishlist ditunaikan dengan serta merta

petang tadi masa tengok televisyen..
aku terlihat satu rancangan..
yang dihoskan oleh Alex Raja Lawak tuh..
erkk.. warung kita eh?
entahlah.. aku tak pasti pula..

ternampak pula aku ikan bakar..
waaahh.. terliur kot..
lantas aku bersuara kepada mak aku..
"dah lama tak makan ikan bakar"
waaahh.. set induksi yang bagus..
hahaha..

mak aku pun cakaplah..
nak sedap makan kat teluk tempoyak..
tapi nak tunggu sangat sangat menguji kesabaran..
ada satu lagi kat seagate..
memang bestlah kat segate tuh..

lepas maghrib tadi..
mak aku menyuruh aku bersiap..
yeahhh!! permintaan ditunaikan..
eh silap.. tak mintak pun..
hanya menyatakan hasrat ja..
hehe..

perghhh.. memang sedaplah..
habis sambal kat ikan tuh  aku kaut..
tak terlawan dengan yang mana2..
thanks mum!!

ermm.. lepas neh wishlist apa pula yang akan ditunaikan? hehe..

Comments

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..