kanta sentuh~

baru2 ini aku da bersembang dengan seorang kawan aku..
aku tidak memakai cermin mata ketika itu..
bajet macam nampak..
dan ala2 pakai kanta sentuh..


beliau menegur..
"pakai kanta sentuh ka?"
"tak adalah.. tak retilah nak pakai"
beliau sememangnya memakai pakai sentuh..
lalu mempromosikan kat aku..
ala2 salesgirl gitu..

sebulan HANYA RM20 katanya..
dan tak susah pon nak pakai katanya..
mungkin pada permulaan saja..
dah lama2 nanti oklah katanya lagi..


setelah difikir dan direnung..
macam BEST ja pakai kanta sentuh..
hahaha~
sudah berangan..
tak apa.. satu hari nanti yek..
hehe~

Comments

  1. tapi kan banyak risiko pakai contact lens ni . leceh lak nak jaga , cuci . tapi bergantung pada keselesaan sendiri la kan :)

    ReplyDelete
  2. kanta sentuh... erm, kalau confident, pakai je.
    tpi senang lg pakai spek...hehe...saja nak melemahkan smngt...;)

    ReplyDelete
  3. @Nadhirah-chan

    ohh ya ka.. ok2.. akan dipertimbangkan.. :D

    ReplyDelete
  4. @umi kalsom

    haha.. kalsom! jom.. kita pakai contact lense.. hehe

    ReplyDelete
  5. aku pun teringin nak pakai gak. tapi takot. huhu.

    ReplyDelete

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

book review :: relasi mencari sahabat sejati