most memorable moment contest~

kali ini.. 
aku nak join satu contest..
menarik bagi aku..

anyway, thanks to en Areef kerana sudi menjemput..


okay..
untuk itu..
aku perlu upload satu gambar yang ada most memorable moment..
oleh itu..
aku mempertaruhkan gambar ini..
aisehhh.. huhu..


nampak ceria kan??
yeahh..
itulah moment terakhir kami bersama..
malam graduasi KMPP 07/08..
mereka berdua merupakan antara teman rapat aku disana..
ema dan putri..

tak mungkin aku akan melupakan kamu berdua..
kerana kamu berdua banyak membantu..
bukan saja dalam pelajaran..
tapi.. ketika dalam kesusahan juga..

kini.. masing2 sudah jauh..
walaupun aku masih belajar satu universiti dengan ema..
tapi, kami juga akan berpisah..
ema sudah tahun terakhir..
aku pula masih berbaki satu tahun lagi..

putri jauh di UKM..
hanya penghubung di YM sahaja..
dan seringkali berkongsi masalah..
pernah sekali aku berYM dengannya..
meluahkan perasaan hingga menangis..
dan dia juga turut menangis di sana..

okay, tak mahu memanjangkan post ini..
dan tak mahu pula banjir disini..
apa yang pasti..
aku sangat menyayangi mereka..
dan jika diizinkan ALLAH..
aku ingin bertemu semula dengan mereka..
uhibbukifillah~

Comments

  1. salam,

    tq sudi join contest saya...

    itulah lumrah kehidupan... bertemu dan berpisah kerana allah... yg penting, walau jauh di mata, tp ttp dkt di hati...

    ReplyDelete

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

book review :: relasi mencari sahabat sejati