masa untuk balas dendam..

masa yang seminggu ini..
akan aku gunakan untuk BALAS DENDAM..
yeahhhh!!!

disebabkan kelajuan wifi dan kelajuan broadband yang cukup cukup meyeksakan jiwa aku semasa di UTM..
banyak aktiviti online aku terpaksa dikawal..
jadi masa di UTM.. aku hanya fokus pada blogging saja..
itu pun.. nak blogwalking susah..
kadang2 tak boleh nak update..
huhu.. sesak betul rasanya..
facebook jangan cakaplah..
aku jarang buka..
slowwwwwwww sangat..
segala game aku terpaksa lupakan..

jadi..
cuti seminggu ini..
akan dimanfaatkan sepenuhnya..
hehe..
blogging+ blogwalking sepuas2nya..
dan main game di facebook..


TAPI..
assignment jangan dipinggirkan pula..
kerja2 persatuan pun ada yang perlu diberekan..
so, semuanya perlu diplan dengan teliti dan cermat..
supaya semuanya dapat dibereskan..

assignment selesai..
hati pun puas dapat blogging dan blogwalking..
ohh yeahh, main game juga..
hehehe..

Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

book review :: relasi mencari sahabat sejati