bermeeting.. bukan berdating~

setelah sekian lama aku tidak mengaktifkan diri dalam persatuan..
akhirnya, aku kembali menyambung..
tidak mengaktifkan disebabkan menjalani praktikal..

ingatkan aku tidak akan terlibat lagi..
tapi rupanya tak..
ingin terasa juga nak berehat daripada persatuan..
attend meeting.. run program..
tapi..
tak apelah..
apa salahnya.. berbakti.. hehe..

ajakan oleh naqibah aku semasa usrah..
menyatakan ketidak senangan hatinya dengan jabatan kelab..
yang dipelopori oleh muka2 baru..
cuba untuk menarik aku kembali..
disamping membantu muka2 baru..

ohh tidak..
berasa kasihan pula..
lalu mengagahkan diri menghadirkan meeting pada esok harinya..

walaubagaimanapun..
niat mesti betul..
supaya apa yang dilakukan sentiasa mendapat kerahmatanNya..

minit meeting~

bukannya aku tak sudi untuk mengaktifkan diri..
tetapi..
kerisauan yang melanda..
dan melampau batas2 yang sepatutnya dijaga..

apa2 pun..
insya-Allah semuanya akan OK saja..

**mencari kau untuk bertanyakan.. tetapi, sudah buat keputusan.. iyaa, memang sudah ada keputusan pada awalnya.. tapi.. hati sangat berat..

Comments

  1. aku tertarik ngn ayat last yang dipotong tuu...

    psstt.. sape "kau" tu?? hehehe

    ReplyDelete
  2. jemput join segmen di blog. mudah je. blog review.

    http://shaofie.blogspot.com/2011/01/segmen-blog-aku-bukan-privasi-lagi-jom.html

    ReplyDelete
  3. follow & blogwalking...

    kalo free meh la jenguk belog ai..

    salam kenal!(^_^)


    p/s:amik pendidikan matematik..msti teror matematik...

    ReplyDelete

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

book review :: relasi mencari sahabat sejati