saya pelajar UTM..

kali ini aku nak join sahabat blogger kategori pelajar universiti awam..
yang dianjurkan oleh BPM..

aku sangat berbangga kerana menjadi salah seorang warga UTM..
yeahh.. UTM sanjungan bangsa.. hehe..


di sini..
aku mengambil jurusan Sarjana Muda Sains serta Pendidikan (Matematik)
pelajar ambilan Julai 2008..
dan insya-Allah akan menamatkan pengajian pada tahun 2012..
dibawah ini adalah gambar rakan kelas aku..
tak ramai pun..
hanya 24 orang sahaja..
hehe..
dan kami terbahagi kepada 2 minor.. ada yang amik minor kimia dan fizik..

muka2 suci ketika tahun satu.. :)

pengalaman semasa pengajian yang tak dapat dilupakan sudah semestinya semasa menjalani latihan mengajar.. didedahkan dengan dunia sebenar pendidikan.. dikritik dan ditegur supaya tidak melakukan kesilapan apabila akan melangkah dunia pendidikan yang sebenar..
dan tak lupa juga tidak tidur malam menyiapkan assignment.. huhu.. serik untuk buat assignment last minit.. (tapi, macam masih buat lagi.. hehe)

ok.. sekiranya anda nak join juga..
boleh ja ke SINI..

Comments

  1. kami anak kandung.. ehehehe.. nak join!

    ReplyDelete
  2. salam kenal.. saya pelajar upsi. tapi member2 ramai la kat utm. kt tempat saya pun ada ditawarkan kos ni. kiranya ni pun boleh dikatakan teacher to be la an..hehe

    ReplyDelete
  3. eh.. saya tak pernah tahu UTM ada course sains & pendidikan.. serius nih.. huhu~

    nway, saya pun bakal cikgu jugak.. hee~ salam kenal.. =)

    p/s: Saya Pelajar UM..

    ReplyDelete
  4. salam perkenalan hantu gigi dari UIA!!!aummmm!

    ReplyDelete
  5. @Nur Mudrikah

    salam kenal juga.. owhh.. member ramai kat sini eh.. mailah sini.. hehe.. yupp.. insy teacher to be..

    ReplyDelete
  6. @eiysya zasya's

    ok.. sekarang tau lah kan.. ;)
    salam kenal juga bakal cikgu..

    ReplyDelete

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

book review :: relasi mencari sahabat sejati