home sweet home..

yeahhh..
HOME SWEET HOME..
muahhhh..

walaupun berasa bersalah dengan memonteng kelas pada hari Jumaat..
ada dua kelas..
Set Teori Mantik 
dengan
Analisis Nyata..
tapi..
perasaan bila berada di rumah..
adalah suatu yang SUKAR digambarkan..
hehe..

bas pukul 10 malam tadi..
hampir setengah jam menunggu..
akhirnya.. sampailah bas KONSORTIUM..
sudah menjadi kebiasaan menaiki bas itu..

dan hampir 9 jam perjalanan..
sampailah aku di PENANG..
pukul 7.00 pagi tiba di Penang.. 

tapi sementara tunggu driver..
7.00 ++ lah jugak aku sampai di rumah..
sampai ja rumah.. 
aku nampak katil sudah melambai2..
aha..
apa lagi..
aku pun menyahut lambaian katil..

kesejukan yang teramat membuatkan aku tak boleh lena dalam bas..
dan sakit belakang weyhhhhh..

anyway..
cuti SEMINGGU ini akan dimanfaatkan dengan sebaiknya..
:)

Comments

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

book review :: relasi mencari sahabat sejati