ada tanda SETIAUSAHA ka kat dahi aku?

petang tadi telah berlangsungnya AGM bagi persatuan mahasiswa pendidikan (PMP) fakulti pendidikan UTM..
aku dan kawan aku, NS turut memeriahkan keadaan..
iyelah tiada siapa lagi kot yang nak menyambung kepimpinan tuh kalau kami tak turun..
hehe..
ditambah pula sogokan MT pimpinan yang lepas..

percaya atau tak aku dicalonkan untuk naib presiden II..
waah2..
tapi..
kalah undi ah..
xpa.. xkesah pon..

kemudian dicalonkan untuk setiausaha agung..
yang neh..
aku menang..

aiyooo..
kat dahi aku neh ada cop SETIAUSAHA ka?
kat mana2 aku asyik dapat setiausaha ja kot..
sejak sekolah..
sampai sekolah..
huhuhu..

tapi tak apelah..
ada pengalaman lepas yang boleh membantu..
dan mungkin ada banyak lagi perkara yang perlu dipelajari..
dan lepas ini bolehlah jadi setiausaha yang berjaya..
(ohh.. perasan pula)

dan dengan pembentukan pimpinan PMP yang baru..
maka bermulalah tugas2 yang perlu dijalankan..
dan selamat maju jaya kepada pimpinan yang baru ini..
hehehe~

Comments

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

book review :: relasi mencari sahabat sejati