usrah ku kembali..

setelah satu semester aku meninggalkan usrah..
akhirnya aku join semula dalam usrah..

kak rawaida kembali menjadi naqibah aku setelah beberapa kali bertukar naqibah..
kumpulan usrah yang baru..
selama ini kumpulan usrah aku terdiri dengan budak2 fakulti Sains..
kali ini dengan budak2 fakulti FAB pula..
dan ada beberapa junior fakulti pendidikan..

aku harapkan aku dapat join usrah pada masa akan datang..
iman didada bukannya cukup kuat..
kalau tak ada yang tolong menarik..
confirm2 lah hanyut..
jadi, aku hanya mampu bersandarkan pada usrah supaya tidak terus hanyut..
bukan senang kan nak mengistiqamahkan sesuatu yang baik..
tak apa..
niatkan hati..
supaya apa yang dilakukan mendapat keberkatanNya..

images (10)

Comments

  1. rindu usrah zaman sekolah dulu2.. :)

    ReplyDelete
  2. :) alhamdulillah.. ade daurah nnt kte jumpe yer.

    ReplyDelete
  3. perrggghh terasa sebab selalu ponteng usrah.... =(

    seb baek ko ade tolong coverkan aku.. hehe

    ReplyDelete
  4. @ejulz

    hehe.. rindu eh??
    xpa.. cariklah mna2 yg ada..

    ReplyDelete
  5. @NS
    hehe.. xpa2..
    kalau terasa nk join balik..
    leh ja.. hehe..

    ReplyDelete

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

book review :: relasi mencari sahabat sejati