apabila penakut tengok cerita horror..

baru2 ini aku tengok cerita Bloody camp..
cerita korea..
genre horror..

aku terpaksa akui aku sangat2 penakut untuk tengok cerita horror..
seboleh2nya aku akan mengelak untuk tengok cerita genre sebegitu..

tapi, macam mana pula aku boleh tertengok cerita bloody camp neh ek..
disebabkan ketidakrancangan untuk melihat movie..
dan keterjahan yang berlaku..
hanya cerita ni saja yang valid untuk tengok masa tuh..

dicekalkan hati.. ditabahkan hati..
dan paksaan kawan2..
aku pon gagahlah tengok..



harap maklum.. cerita korea yang bergenre horror..
sangat menakutkan..
tapi.....
aku terpaksa akui aku TAK TENGOK pon bila part2 horror..
hehe..
tak sanggup aku..
bila background sound sudah bertukar ke arah yang menyeramkan..
aku akan paling ke tempat lain..
dan belek2 handphone..
(bajet macam ada orang nak text pula.. hehe)
jadi, aku terselamat dari tengok benda2 yang menakutkan..
dengar sound pon dah cukup menyeramkan..
tak sanggup aihhh aku nak tengok..

jadi, jangan tanya aku sama ada cerita tuh seram gila ka tak..
aku hanya boleh jawab serammmmm..
padahal aku tak tengok pon part yang tuh..

rugi ka RM10 aku untuk cerita tuh?
ermm.. tak adalah rugi pon..
bukannya aku tak tengok langsung..
even aku tau jugak apa jalan cerita tuh..

**kepada kawan2 aku.. sila jangan ajak aku untuk tengok cerita horror lagi yek.. sebarang pujukan tidak akan dilayan.. hehe.. sekian terima kasih..


Comments

  1. haHa.. x berbaloi Rm10.. huHu..

    ReplyDelete
  2. jom g tengok dgn cik ana pulak nak? hihi

    ReplyDelete
  3. sape sruh x ajk aku....klu ajk ak kompem x seram....hahaha...

    ReplyDelete
  4. @ejulz

    erkk.. xberbaloi eh.. xpa.. tengok kawan.. bila lagi.. hehe..

    ReplyDelete
  5. @anamizu
    erkk.. xnak lah cita seram.. kita tengok cita len eh.. hehe..

    ReplyDelete
  6. @NS

    erkk.. dah ajak kan hrituh.. yg nk p danga bay tuh..

    ReplyDelete

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

book review :: relasi mencari sahabat sejati