fresh look~

ehem2..
first of all..
setelah sekian lama aku nak tukar layout..
baru hari ini tercapai..

dan secara rasminya aku menggunakan header yang pertama yang aku buat..
selama ini aku pakai template..
jadi, tak pakai header..
dan setelah penat bertungkus lumus..
akhirnya siap juga header pertama aku..
SIMPLE ja..
itu pun setelah aku mengikuti segala tutorial yang anda semua post..
hehe..

harapnya dengan wajah baru ini..
aku akan lebih bersemangat untuk update blog..
itu pon kalau line tak slow..

dan juga wajah baru ini dapat memuaskan hati anda semua..
kalau tak suka.. tak apelah..
ini saja yang mampu dibuat..

sila nikmati wajah baru ini.. :)

Comments

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

book review :: relasi mencari sahabat sejati