BLOGGER GEGARKAN 'U'


okay.. nampak header itu??
maknanya.. aku nak join segmen abang ben..
dah lama aku tak join segmen beliau..

semenjak kembali ke universiti neh..
susah nampaknya nak mencari line yang laju..
kali ini segemen "blogger gegarkan U"
khas untuk penuntut U..

okay.. jom2.. soklan yang perlu dilengkapkan..

belajar mana? jurusan? tahun?

seorang pelajar yang menuntut di UTM Skudai..
dalam jurusan Ijazah Sarjana Muda Sains serta Pendidikan (Matematik)
dalam tahun tiga, semester 6
dan insya-Allah akan grad pada 2012..

asal mana? umur?

asal dari pulau pinang, bayan baru..
umur baru 22 tahun..
ahaks..

kenapa ambil jurusan itu?

aha.. sebab inilah cita2 aku..
disebabkan mintak maktab tak dapat..
inilah alternatif aku untuk mencapai cita2 aku..
dan alhamdulillah aku semakin hampir dengannya..
dan juga atas dorongan ibubapa aku untuk ambil jurusan ini.. hehe..

cita-cita..

of courselah CIKGU!!
dari dulu hingga sekarang..
:)

okay.. nak join jugak??
mohlah ke SINI..

Comments

  1. disebabkan blom besday lagi..so umo saya pon 22 tahun gak la..haha

    ReplyDelete
  2. hi.. singgah jap.. =D
    sy pn dak utm.. join segmen abg ben gak..
    hehe..

    http://umairah88.blogspot.com/2011/01/blogger-gegarkan-u.html

    ReplyDelete
  3. cita2 cikgu. bakal cikgu la ni.. hehe.
    gud luck.

    follow ur blog. (:

    ReplyDelete
  4. salam bakal cikgu..gudluck eh..jmput jenguk blog saye...

    ReplyDelete
  5. @man yusoef

    oo.. kalau macam tuh.. sy 21 tahun lagilah kiranya.. hehe

    ReplyDelete
  6. baekk cikgu~!! hehe.. wish u all the best 4 ur dream.. sme gak ni.. join segmen en.ben.. hehe.. slmat bekenalan and berfollow.. :)

    ReplyDelete
  7. Assalammualikum cikgu!!!.. hehehe.. nti tu la ucapan salam yg tiap-tiap hari awak terime.. hehehehehe.. sweet kan????.. Anyway, salam kenai dear!!.. belaja rajin-rajin, make it happend kay?!!!.. nak gegarkan blog akak pulak ? meh ke sini

    http://ainblogger.blogspot.com/2011/01/blogger-gegarkan-u.html

    akak dah meriahkan followers awak juga yunk! :))

    ReplyDelete
  8. perh , akak amek mathematics tu . nanti akak jadi la tutor saya ye . free op caj . hahahahak .

    p/s : salam kenalan ok ;)

    ReplyDelete
  9. eh jumpe geng UTM la sini..da la same fac ehee..salam kenal..jpe kt fac tegur2 la eh,,

    ReplyDelete
  10. jalan2 dari blog ben...

    good luck in your study (^_^)V


    Jom guling-guling disini pula:

    Azrul Hisham -My Real Life

    ReplyDelete
  11. jalan2 dari blog ben...

    good luck in your study (^_^)V


    Jom guling-guling disini pula:

    Azrul Hisham -My Real Life

    ReplyDelete

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

book review :: relasi mencari sahabat sejati