B!nGit CreW a.k.a 1UPM

kenapa yek kelas 1 UPM di SMK Kota Kulai dikenali sebagai B!nGit CreW??
sapa boleh jawab???
hehehe~


jawapannya....
sebab mereka-mereka ini sangat BISING yang amat-amat..
memegang title kelas paling bising di kalangan tingkatan 1 di SMK Kota Kulai..
dan aku diuji untuk mengajar kelas ini..
perghhhh!! sabarlah hati..

selama 3 bulan aku diuji..
selama 3 bulan aku menahan sabar..
selama 3 bulan hati aku sakit kerana mereka..

dan setelah 3 bulan..

merekalah yang paling rapat dengan aku..
merekalah yang masih menghubungi aku..
merekalah yang berada dihatiku..

aku sangat tersentuh sekali apabila mereka turut menjemput aku menyertai group mereka di facebook..
dan mereka sangat-sangat menghargai aku..

ini antara post aku dengan pelajar2 aku.. huhu~

dan pada ketika ini.. aku menantikan SESUATU daripada mereka..
dan..
CIKGU SAYANG KORANG!!

Comments

  1. cikgu... seronok kan ada murid2 yang sayangkan anda... hehe... selamat mendidik anak bangsa...

    cikgu is the best la... :)

    ReplyDelete
  2. hehe.. insy~
    tnggu posting plak..
    ini baru praktikal..
    hehe..

    ReplyDelete
  3. dulu2 kelas misz slalu kena aim ngan cikgu2 coz plg bising, kelas x tercantik, kelas dak2 jahat..uhukkk... T.T glemer taw...last2 dak2 kelas misz byk yg pling berjaya... uhuu jasa guru2

    ReplyDelete
  4. @ misz sheyla

    hehe.. oo ya ka.. bagus lah klu cmtuh..

    ReplyDelete

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..