ahh.. lega rasanya..

jumaat yang lepas.. merayau lah aku ke quenssbay.. hahaha!!
sebenarnya aku ada benda nak mencari..
seorang pun seorang jelah..

dan aku berasa sangat lega..
KERANA..
semua benda yang aku cari sudah jumpa..

mula-mula sekali, aku dah jumpa sandal yang selama ini aku mencari.. 
iyaa, aku agak cerewet nak cari sandal..
itu yang baru jumpa..
hampir satu semesterlah juga aku mencari..
hehehe~

kemudian, hadiah untuk pelajar-pelajar aku..
sudah jumpa juga..
hanya tinggal untuk diposkan sahaja..
dah asyik bertanya saja mereka ni..
tulah janji lagi.. hahaha!!


dan aku juga dah survey hadiah untuk kawan aku untuk birthday dia..
hadiah birthday mungkin juga sekali sebagai hadiah perpisahan..
iyelah, semester terakhir untuk dia pada semester depan..
lepas itu, susah pula nak jumpa..


yang pasti semuanya sudah selesai..
hanya tinggal untuk urusan pos sahaja..
akan dilakukan sebaik sahaja aku bercuti panjang.. hahaha!!
so, sesiapa yang menantikan hadiah..
sila sabar yaa~


Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..