biskut raya~

tak lama lagi.. kita akan menyambut hari raya Aidiladha kan.. 
17 November..

dan pada kali ini..
aku beraya di rumah aku di Pulau Pinang..
kebiasaannya, aku akan pulang ke kampung..
tetapi..
disebabkan kali ini hari raya qurban jatuh pada pertengahan persekolahan..
tak dapatlah beraya disana..
ditambah pulak adik aku nak amik SPM..
bagilah dia peluang study..
err.. study ka..

kali ini, emak aku agak excited..
mungkin sebab anak dara dia ada di rumah..
kalau tak, pasti aku berada di UTM menempuh final exam..
dan disebabkan aku berada dirumah..
ditalanya aku buat kuih raya..
tengahari tadi, bertungkus lumuslah aku mengerjakannya..
3jenis..
semprit.. tart.. dengan coklat cip..
mungkin bila2 nanti buat kek plak kot..

inilah hasilnya.. jemput makan.. hehehe.. ;)

ini biskut semprit

ini choclate chip

ini tart nenas..

Comments

  1. penang kt mne?boleh la datang raya sumah BH...hoho

    ReplyDelete
  2. ain~ hehe.. well.. tgah cuti sakan neh..

    bidadarihijau~ penang kat bayan baru.. owhh..boleh sja rya sna.. ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..