warna warni.. matching ka?

yeahh.. kali ini nak cakap pasal warna..
WARNA..
iyaa.. warna..
apa itu warna??
erkk.. korang buka lah kamus sendiri yek..



selalu kita lihat.. ada sesetengah yang gemarkan memakai satu sut warna..
termasuk aku.. heee~

kalau bajunya biru, tudungnya biru, kasutnya biru, beg pon biru..
kalu baju merah, tudungnya merah, kasutnya merah dan beg pon merah..
habis satu set semuanya ada..


tapi, aku tak mampulah kalau nak semuanya satu set..
selalunya tudung.. 
tudung aku jangan cakaplah..
bertimbun kot..
nak matching punya pasal..


kerongsang aku pon berset2 aku ada..
hahaha..
tapi, kadang2 aku hentam juga pakai yang warna putih..
banyak kerongsang yang dah tak boleh pakai..
kena mencari neh.. heee~



kasut pula, depends..
kebiasaannya aku pergi kuliah pakai sandal..
dan sandal hanya SATU sahaja..
tidak ada tukar ganti..

andai kata mood aku baik, aku akan pakai heels..
kalau heels, ada lah jugak koleksi aku..
warna hitam, putih, merah dan cream..
ingin mencari warna biru dan hijau..
muahhhh.. hehe..


beg pula, kalau aku rajin menggantikan barang, aku akan tukar beg..
beg aku tak banyak..
selalunya kalau tukar ikut tone..
takkanlah baju merah, beg hijau..
erkk.. 



gayanya macam aku melaram jek eh pi kuliah..
hahaha..
nasib lah..
kalau keluar pi kuliah dengan jalan2 ja yang aku pentingkan warna ni semua..
kalau keluar makan kat arked tuh..
jangan cakaplah.. huahuahua..
selalunya kalau dah malas sangat2, aku men belasah jek apa yang ada dibadan..
kalau rajin, aku akan cuba bagi match juga..
hehehe..

iyaa.. aku sangat mementingkan MATCHING itu.. harap maklum.. hehhe~

** gamabr yang dipaparkan adalah BUKAN koleksi peribadi eh.. itu adalah koleksi GOOGLE.. heee~

Comments

  1. waa..obses ngan warna biru nampak..macam lelaki ni sempoi jer..pakaian ikut suke ati sendiri jer...leceh nak matching2 ngan kaler ni..

    ReplyDelete
  2. @ chaoi

    haha.. contoh jek tuh.. hehe.. bukan barangan hak milik pon.. hehe..

    yupp.. lelaki simple jek.. tapi, ada jugak kan yang jaga penampilan.. tie mesti match dengan baju..

    XD

    ReplyDelete
  3. kaler biru....warna faveret ak tuh....xkan ang pon sama......huhuhuhu~~~

    ReplyDelete
  4. errkk.. aha.. kaler favret ku jua..
    hahaha..
    tett~

    ReplyDelete
  5. iyewwwwww... yuckkkssssssss... ko neh pape je la.. mawu match 1 bdn ke.. sempoi sudaa la..

    ReplyDelete

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..