muffin..

sekarang ini.. menjadi kegilaan mak aku mencuba membuat muffin.. yang jadi mangsanya, akulah.. siapa lagi.. mak aku hanya bagi resepi.. aku lah yang kena buatnya..

bahan yang simple dan mudah.. dan bakar pun hanya tak sampai 5 minit.. makan pun cepat jek.. dengan sekejap sahaja dah habis.. hehe..

mula-mula dicubanya tepung muffin yang segera.. dimodify sikit, tambah choclate chip.. kemudian, dicuba pula muffin pandan.. resepinya diambil dari internet.. selang beberapa hari, buat lagi muffin menggunakan tepung muffin segera yang berlebihan tempoh hari.. aku dengan selambanya cakap kat mak aku.. "mak, kita boh milo lah, barulah ada rasa sedikit".. mak aku layan jek.. rasanya?? erkk.. aku rasa OK sahaja.. dan sekarang, sudah berhenti seketika.. nanti sambung buat lagi eh mak.. hehehe~

inilah muffinnya.. hehehe~

Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..