penat sungguh..

setelah 10 hari penat mengelilingi Thailand.. akhirnya, aku pulang ke tanah air.. rindunya aku dengan Malaysia.. hehehe..

 memandangkan semalam ada satu schedule post, maka aku pun malas nak update blog lagi.. aku hanya mulakan operasi membalas kunjungan dan membaca post yang anda semua tinggalkan.. tidak juga, membersihkan email yang ternyata penuh dan game2 facebook yang aku tinggalkan.. hahah.. penat kot membersihkan semuanya.. sampai naik juling mata aku..

nantilah yek aku ceritakan tentang Thailand.. bagi lah aku peluang merehatkan badan yang ternyata penat.. haha.. penatlah sangat.. bagi aku ambil mood nya dulu..

yang pasti akan selamat kembali ke Malaysia dan sedang bersedia untuk kembali beraksi dihadapan laptop.. hahahah!!


Comments

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..