Skip to main content

saya blogger penang..



Nama anda 

just panggil saya aina..


Status anda

masih lagi single..


cara hubungi anda

facebook: princess_virgo4a@yahoo.com


Daerah/Jajahan anda

bayan baru..

tempat tinggal anda

bukit gedung..


apa yang menarik di tempat anda

ala2 promo tempat pula.. hehe..
okay di penang.. banyak tempat yang boleh dilawati..
yang menjadi kebanggaan..

jambatan pulau pinang..

ini pula jambatan pulau pinang yang kedua.. masih lagi dalam pembinaan..


tidak lupa juga.. ini..

feri.. menjadi salah satu pengangkutan yang menghubungkan pulau pinang..
okay.. sekarang kita tengok pula tempat2 yang menarik untuk dilawati.. antaranya..

bukit bendera..
boleh melihat pemandangan seluruh Pulau Pinang di puncaknya..

batu feringhi..
pandai yang indah dan cantik..

botanical garden..
untuk melihat keindahan alam dan kehijauan alam..

fort cornwalis..
peninggalan sejarah..

dan kita tengok pula makanan..

pasembor.. 

char koay teow
nasi kandar


inilah antara yang menarik di pulau pinang..
mailah singgah!
hehe..

ini adalah salah satu projek yang dijalankan oleh blog pilihan Malaysia..
sekiranya ada berminat..
bolehlah ke SINI..



Comments

  1. saye blogger perak yang menetap di n9..sibuk je nk bgtau an..ngehehe..

    ReplyDelete
  2. Hai .. saya juga blogger dari Penang =)

    ReplyDelete
  3. weh lapaq eh tgok gmbaq pasemboq,kuew tiew, nasi kandaq...adeh....terliuq aku

    pa bnda ni weh??lau join dapat ap

    ReplyDelete
  4. @amirah

    ak sndri yang boh pon terliur.. haha..

    entahlah ak xpasti pula untuk apa.. aku men suka hati jek.. haha..

    ReplyDelete
  5. tak sabar tunggu jmbtan kedua siap..

    ReplyDelete
  6. salam . bukit bendera tak boleh lawat lagi .. tutup setahun

    ReplyDelete
  7. @Cik Su

    aha.. tak sabar jugak..
    tengok gaya macam canggih ja..
    hehe..

    ReplyDelete
  8. @hasrul hassan

    yupp2.. tren baru, baru sampai..
    tak sabar nak rasa tren baru tuh..
    hehe

    ReplyDelete
  9. salam kenal
    follow kamu
    tahniah ye

    http://nurhafiz2009.blogspot.com/2010/12/500-blog-mencari-harta-karun.html
    jemput keALL IN ONE

    ReplyDelete

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

Popular posts from this blog

kelas relief..

hari ini aku nak berkongsi pengalaman aku selama 3 bulan menjadi guru praktikal.. aku nak berkongsi tentang kelas relief.. tahu kan, kelas relief ini, guru-guru dikehendaki untuk masuk ke kelas yang kelas tidak ada guru.. sama ada guru tersebut berkursus, cuti atau ada hal-hal tertentu..

masa dulu sekolah, cukup seronok kan kalau cikgu tak datang.. dan kita boleh buat suka hati.. kalau ada cikgu yang jaga masuk pun, kebiasannya akan disuruh buat kerja sendiri.. betul tak?? hehhee~


setelah menjadi guru praktikal.. aku merasakan cukup FOBIA dengan kelas relief.. malas betul nak masuk kelas dan menjaga kelas tersebut supaya tidak bising.. iyelah, aku pun pernah merasai masa mereka pada dahulu kala.. sekiranya guru mereka ada meninggalkan kerja, senanglah sikit nak menjaga pelajar-pelajarnya.. kalau tidak, jenuhlah.. tuntutan disekolah yang aku praktikal mengkehendaki guru-guru mengadakan aktiviti bersama pelajar.. aku sering saja menyuruh mereka membuat kerja masing-masing.. hahahaha!! k…

perbezaan PRU 13 dan PRU 12 mengikut parti (parlimen)

Assalammualaikum..
nampak gayanya masing2 sudah mengetahui keputusan PRU 13.. tahniah kepada yang telah menang.. dan yang kalah jangan putus asa.. cuba lagi PRU 14.. heeee..
okay.. di sini saya hanya hendak membuat perbandingan parti yang menang.. dan sila analisis sendiri.. hehehe...

klik SINI untuk peringkat DUN
PRU 12PRU 13P1PADANG BESARBNBNP2KANGARBNBNP3ARAUBNBNP4LANGKAWIBNBNP5JERLUNBNBNP6KUBANG PASUBNBNP7PADANG TERAPPASBNP8POKOK SENAPASPASP9ALOR SETARBNPKRP10KUALA KEDAHPKRPKRP11PENDANGPASBNP12JERAIPASBNP13SIKPASBNP14MERBOKPKRBNP15SG PETANIPKRPKRP16BALINGPASBNP17PADANG SERAIBEBASPKRP18KULIMBEBASBNP19TUMPATPASPASP20PENGKALAN CHEPAPASPASP21KOTA BHARUPASPASP22PASIR MASBEBASPASP23RANTAU PANJANGPASPASP24KUBANG KERIANPASPAS

senarai tampal??

ehem.. budak2 UTM sekarang neh tengah kecoh dengan SENARAI TAMPAL.. yeah.. senarai tampal.. gerun.. gerun.. gerun..
apa2 pun senarai tampal.. kau keluar ka tak.. aku tak kisah langsung.. huhu..
aku tak nak tengok kau lagi.. even result yang sebenar pon aku tak nak tengok.. huhu.. sendiri tau resultnya akan teruk.. sendiri juga tak nak terima hakikat.. aishhhhh~ parah2..
yang pasti sila JANGAN tanya aku apa RESULT aku. itu sahaja yang aku nak bagitau.. thank you~