walaupun motor pinjam.....

minggu terakhir sebelum cuti semester..
seorang kawan aku meminta aku mengesposkan motornya kerana beliau pulang pada hari minggu..
aku pon tolonglah..
hari sabtu aku motor tersebut berpindah tangan ke aku..
jadi.....
aku ada satu hari untuk melenjan motor beliau..
haha..
nasiblah lesen aku dah mati..
kalau tak.. aishhh..
jadi.. hanya dalam UTM sahaja aku pusing..
kemanalah sangat..
blok.. kafe.. blok.. kafe..
malam2 kalau rasa lapar rajin pula ke kafe..
kalau tak malas..
hoho..
itu semua sebab ada motor..

isnin sepatutnya aku sudah poskan..
tetapi.. disebabkan tak sempat..
hari selasa baru aku pos..

kesimpulannya.. best kot kalau ada motor..
nak kemana2 pon senang..
ehem2..
kena buat usul neh.. hahaha..
yang penting lesen tuh hah..
adoi.. penat memikirkan tentang lesen..

Comments

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..