tinjauan sekolah..

pada 19 mei yang lepas..
aku telah ke negeri sembilan..
berjalan2 kejap..
hehe..

sebenar-benarnya....
aku dikehendaki untuk membuat tinjauan di sebuah sekolah untuk program yang akan datang..
aku selaku setiausaha program bersama-sama presien persatuan, pengarah program dan juga dengan seorang telah membuat tinjauan di sebuah sekolah..
sekolah yang dipilih ialah SMK Taman Semarak.. 
dan kami ke sana dengan menaiki kereta UTM..
okay.. kereta UTM..
perdana..
dan dilengkapi dengan seorang driver.. muahaha..
bangga kejap.. hehe..

tinjaun dibuat pada keesokan harinya.. iaitu hari Jumaat..
pagi2 lagi dah ke sekolah..
bermesyuarat dengan pengetua dan segala GPK yang ada..
yang silapnya disini...
aku berpakaian tidak proper.. hahaha..
aduhh.. terlupa pula yang aku nak ke sekolah..
dan yang ada hanyalah seluar jeans..
jadi.. dengan jeans tersebutlah aku ke sekolah.. haha..
tetapi nasib baik ada jaket UTM yang aku rasa menyelamatkan keadaan.. hehe..
hampir 2 jam kami bermesyuarat tentang program bakti siswa yang akan diadakan di sekolah tersebut..
akhirnya, pihak sekolah telah bersetuju dengan program dan slot aktiviti yang akan diadakan..
setelah penat bermesyuarat.. kami menjamu hidangan yang disediakan..
dan selepas itu..
kami membuat rondaan di sekeliling sekolah..
terasa macam buat ROS pula.. hahaha..
dan tengahari baru selesai segala macam..

ahhh.. penat seyh buat tinjauan neh..
dan alhamdulillah pihak sekolah bersetuju..
dan doakan lah yek program ini akan berjalan dengan lancar..
insya-Allah..

Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..