akhirnya.. selamat tinggal G06-204

dengan ini..
aku dengan rasminya telah meninggalkan bilik G06-204 apabila telah menyerahkan kunci di pejabat petang tadi..
orang lain dah lama kot cakap bye2 kat bilik masing2..
aku nehlah yang terkial2 lagi..

walaupun aku dah ucapkan selamat tinggal kat bilik aku yang satu itu..
tapi aku masih lagi berada di UTM.. huhu..
cuma beberapa hari sahaja lagi..
dan pasti selepas itu..
aku juga boleh turut serta kawan2 ku yang lain..

masih ada beberepa lagi kerja yang masih tertangguh..
laporan.. kertas kerja..
huhu..
harapnya dapat siapkan semuanya..
dan selepas itu barulah aku dapat pulang dengan amanya..
heeee..

tak sabar rasanya hati neh nak balik rumah..
yeahhhh..
tabahlah hati yek.. ;)

Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..