dibalik tabir dinner 3SPM~

kali ini aku nak amik kesempatan untuk kongsi cerita di balik tabir dinner 3SPM..
dah baca kisah dinner 3SPM?
haaa.. belom lagi..
pi baca sana.. hehe..

perancangan rapi selama hampir satu bulan..
satu bulan okay..
aku tak main2..
hampir2 dibatalkan kerana kekangan masa dan komitmen..

kebiasaannya course aku akan buat BBQ..
tetapi disebabkan aku nakkan sesuatu yang lebih rileks..
maka aku mengesyorkan jamuan makan sahaja..
pergi makan sahaja..
ingatkan rileks.. tapi penat jugak..
hohoho..
mungkin disebabkan aku kepalanya kot..

pembahagian kerja semua dibahagikan dengan sewajarnya kepada coursemate..
penat kot kalau aku nak handle semua sekali..
huhu..
urusan makan2.. aku serahkan kat akak2 yang sememangnya handal dalam bab makanan..
urusan tempat dan teknikal.. aku serahkan kat budak lelaki..
dan bahagian games dan hadiah.. aku dan kawan2 yang uruskan..

disebabkan kekangan dengan assignment..
kami hanya ada satu hari untuk mempersiapkan segalanya..
hadiah.. dan juga persediaan games..

untuk games.. kira biji kacang..
aku dan roomate terpaksa berhempas pula mengira untuk 5 kumpulan..
perghhh.. berpinor biji mata..
sungguh! aku tak nak buat dah games neh untuk masa akan datang..
dan untuk games teka filem..
sudah disenaraikan terlebih awal..
jadi tak ada masalah..

inilah keadaan bilik semasa sibuk dengan persediaan tersebut..
semak gila kan..



aturcara bermula pukul 7.00 petang..
tetapi disebabkan aku dan roomate tidak sempat nak siapkan..
kami terlewat sedikit..
habis dikerahkan tenaga yang ada..

dan aku pergi dinner tersebut dalam keadaan penat..
hohoho..
dan sedang merancang untuk dinner pada final semester..

Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..