kisah paper2 final exam~

first paper.. 25 april.. real analysis..

the most killer paper..
macam nak gi-la aku study benda neh..
provingsss beb..
terpaksa aku menghafal semua theorem2 yang ada..
dan ouchhh..
soalan spot tak masuk..
padan muka..
satu soalan aku tinggal begitu sahaja..
entah berapa belas markah pun aku tak tahu..
biarlahhh..
malas aku nak layan..
tuh tak kira lagi dengan lupa apa yang dihafal..
malas dahlah nak ambil pusing..

second paper.. 29 april.. teori set mantik..

itu satu lagi ke-ja gila aku buat..
walaupun gap masa 3 hari..
tapi....
aku hanya study pada malam sebelum tuh sahaja..
4 pagi baru dapat luruskan pinggang..
dan sementara nak tunggu terlelap tuh ntahlah..
sedar2 kawan aku dah gerak bangun..
agak terkilan sedikit..
sebab di saat akhir masa menjawab dapat menjawab satu soalan..
cuma.. tak sempat dah nak betulkan di atas kertas jawapan..
tak apelah.. nak buat macam mana kan..

next paper.. 30 april.. kaedah penyelidikan dalam pendidikan..

paper pendidikan..mabuk2 aku masa jawab soalan neh..
semua benda yang aku baca sudah bercampur aduk..
ANOVA-MANOVA-MANCOVA..
erkkkk..
di minit ke-80..
mengambil keputusan untuk keluar awal..
kepala sudah ting-tong..
musykil sungguh.. 
rasanya sudah breakfast..
berjalan pulang dari N24 ke KRP..
lantaklah kalau jauh pun..
yang pasti aku nampak katil dah..
sesampainya bilik..
terus mencapai minyak kapak..
dan tidur~
sedar2 dah pukul 3.00 petang.. hebat seyh..

next paper.. 4 mei.. sejarah dan falsafah matematik..

waaahh...
terkilan ada beberapa yang aku tak sempat nak tengok..
tapi gi-la tak gi-la..
sejam yang pertama aku habiskan dengan TIDO..
hahahha..
then lecturer datang tanya.. tak sihat ka.. hahha..
sepatutnya aku jawab.. aha tak sihat.. demam tengok soalan.. hehe..
dan sempat lagi jeling menjeling dengan meja sebelah dan meja belakang tanya jawapan..
muahahaha..

next paper.. 5 mei.. kimia analisis asas..

aku sangat.. sangat.. sangat FRUST dengan paper neh..
aku dah jawab past year..
soalan lebih kurang kot..
tapi kenapa aku tak boleh jawab jugak..
huaaaa.. nak nangis..
tensen yang amat2..
paper favorite aku tuh..
tak nak hancuskan..
hurmmmmmm~

last paper.. 9 mei.. telekomunikasi dan rangkaian dalam pendidikan..

okay.. aku tak amik lagi paper neh..
harap2 nya oklah..
dan masih lagi MALAS nak membaca..


okay.. itu lah kisah2 final paper aku..
harapnya pointer aku tetap MAINTAIN..
erkk.. macam susah ja..
tapi.. biarlah dulu..
malas nak pikir..

**perjuangan masih belum selesai lagi~

Comments

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..