masih lagi berpijak di bumi UTM..

cuti semester secara rasminya dah tiga hari..
tetapi kawan2 aku yang lain semuanya dah cuti untuk hampir seminggu..
huhu..
jeles.. jeles.. jeles..
nak balik rumah jugak..

paper aku habis pada 9hb yang lepas..
hari neh dah 19hb.. 
dah 10 hari tuh..
apalah yang aku buat kat UTM neh lagi kan..

antara sebab aku tak balik2 lagi:

1. aku dan kumpulan PSM aku ada discussion dengan senior.. senior mengajar segala apa yang mereka tahu untuk menyambung tradisi mereka.. nak tau PSM aku?? nantilah yek aku cerita.. hehe..

2. aku ada kem pemantapan persatuan.. PMP (persatuan mahasiswa pendidikan).. di bawah fakulti pendidikan UTM.. kem itu selama 2 hari..


sepatutnya lepas habis kem.. aku boleh balik dah kan.. tapiiiii...


3. aku perlu siapkan laporan kem sepenuhnya dan menghantar ke HEMA sebab aku merangkap setiausaha program.

4. aku perlu menyiapkan 10 kertas kerja untuk program yang akan datang..
(bunyi macam gempak kan.. padahal aku hanya perlu semak dan hantar ke HEMA dan fakulti.. dan  bukannya aku buat seorang2.. presiden ada.. bendahari pon ada.. hehe..)

5. settlekan pembukaan akaun bank persatuan..

6. menyeragamkan tarikh2 prgram dengan kalendar akademik UTM dan kalendar persekolahan..


dan sepatutnya aku boleh balik awal jugak.. hari ini.. tapi....

7. pergi ke negeri sembilan untuk membuat tinjaun sekolah untuk program yang akan datang..

okay.. lepas habis dari negeri sembilan tuh..
jangan ditahan aku lagi yek..
aku nak balik..
walaupun aku hanya balik kampung atuk aku..
huhu..
nak balik penang..........

Comments

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..