dinner 3SPM..

14 april 2011..
agak lambat kan aku melaporkannya..
ada aku kesah..
aku tetap nak cerita.. hehe..

itulah tarikhnya jamuan kelas course aku..
course aku hanya ada 23 orang sahaja..
so, senanglah nak manage..

dan dinner juga..
aku selaku kepalanya..
penat weyhhh..
next semester sila carik orang lain yek..
hehehe..

okay.. nak tahu apa yang aktiviti pada malam tuh??
mula2 sekali..
kami solat Maghrib jemaah + bacaan yassin..
ambil berkat sikit malam jumaat..
hehe..

pastuh....kami makan...
nak tahu apa yang kami makan??


makanan pada dinner

amacam??
sedap tak..

nasi ayam chicken chop
+
sate 
+
french fries
+
sosej


**terima kasih kepada akak2 course yang telah menyediakan makanan yang sedap neh.. hehe..

dah makan kenyang2..
kami main game pula..

game 1# kira biji kacang..



nampak tak tuh.. gigih betul mereka kira kan..
hehehe..
aha.. sambil mereka kira..
akan ada pengacau yang akan mengganggu mereka..

game 2# teka filem..

untuk game neh.. 
mereka dikehendaki menghantar wakil bagi setiap kumpulan..
dan wakil tersebut perlu memberi petunjuk kepada ahli kumpulan tentang senarai filem yang mereka dapat..
petunjuk haruslah diberi dalam bentuk potongan ayat filem atau sinopsis cerita itu..
ahli kumpulan haruslah meneka filem tersebut..


okay.. itu 2 game sahaja yang kami main..
kemudian diteruskan dengan penyampai anugerah..
jeng.. jeng.. jeng..

sebanyak 10 kategori telah dipertandingkan..
muahahaha..

1. Sporting

Mohd Bukhari

2. Kelakar

Mohd Bukhari
(2 anugerah dia sapu..)

3. Emosi

Yong Leong Chai

4. Kecoh

Nur Aainaa 
 (erkk.. aku kah itu??)

5. Simpati

Fadhlina Masrah

6. Skema

Noor Aniza

7. Senyum

Syahirah 

8. Harapan

Nurul Fasehah

9. Slumber

Mohd Syazwan

10. Popular

Hafizah

itulah dia nama pemenang dan kategari yang dipertandingkan..
tahniahlah yek kepada para pemenang..

kemudian.. diteruskan dengan tukar2 hadiah..
hadiah MESTILAH bernilai RM 5


sabar menunggu nombor untuk dipanggil
kemudian.. acara diteruskan dengan penyampaian hadiah kepada pemenang games tadi..
untuk games 1..

tempat pertama: group kak aniza
tempat kedua : group chong

untuk games 2..

tempat pertama: group bukhari..
tempat kedua : group kak suzila

tahniah yek kepada pemenang.. aisehh.. kalah pula group aku..
sedangkan aku lah yang wat list filem tuh.. huhu..

okay.. sebelum balik.. kita amik gambar dulu.. peace**



inilah kami semua
yeahh.. yang pasti.. sangat happening..
next semester kita buat yang lagi happening ehh..
okay.. ini aku ada sajikan dengan beberapa pic lagi..
dan entry akan datang.. aku akan ceritakan pula di sebalik tabir dinner 3SPM..
hehe~














Comments

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..