stalking.. stalking and stalking~

stalking..
siapa yang tak pernah stalking??
yeahhh.. nampak sangat membohong kan..
hehe~

rasanya stalking suatu perkara yang normal..
tak kesahlah stalk orang yang rapat dengan kita..
ataupun stalk orang yang kita minat..

tetapi..
kenapa kita stalk someone yekk..
bagi aku.. 
aku stalk untuk mengetahui perkembangannya..
yeaaahh..
siapa pula yang aku stalk??
mereka2 insan yang terpilih..
hahhaa!!
rahsia lah.. mana boleh bagitahu..

dari facebook.. hinggalah ke blog..
facebooknya aku akan perhati segalanya..
gambar2 akan digeledah semuanya..
segala post akan diperhatikan..
bahaya betul kan..
hahhaa!

dan dalam stalking itu..
2benda ja hasil yang akan dapat..
perkembangan dirinya..
ataupun..
hati sendiri yang sakit..

kalau tau perkembangan dirinya yang positif..
kita akan berasa turut gembira..
TETAPI..
kalau kita jumpa benda yang tak sepatutnya..
yeahh.. apa tuh??
pandai2 lah tafsir sendiri..
jadi, mangsanya.. HATI SENDIRI..
jadi, bila nak stalk tuh..
pastikan hati cukup kuat.. 
(pandai cakap, tapi tak pandai buat)

dan aku juga nak buat PENGAKUAN..
hahaha!
disebabkan stalking neh jugaklah..
aku telah mendeactivatekan facebook buat sementara waktu..

dan disebabkan aku ada kepentingan di facebook..
terpaksalah aku mengactivate semula.. :)
dan aku terpaksa belajar satu perkara..
STOP STALKING PEOPLE when you are not in stable emotion..
kalau tak..
ada jugak aku deactivate semula facebook.. heeee~

biarlah semua itu..
dan sekarang aku tak stalk lagi..
okay, nampak penipuan disitu..
aku sudah KURANG stalking.. heee~

okay, apa2 pun..
stalking tak salah..
cuma, jagalah hati dan perasaan yek..
;)
(pesanan untuk diri sendiri juga)



Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..