waahh.. baru lepas satu test~

yeahhh.. aku baru sahaja habis satu test..
baru satu test dah kecoh2 kan..
mana taknya.. killer paper beb..
memang killer betullah..
paper REAL ANALYSIS..
bayangkan.. soalannya semua pasal PROVING sahaja..
waaaaahhh!! gi-la ahh..
huhu..

disebabkan test tuh jugaklah..
aku tak dapat nak update blogku ini..
(err.. salahkan test pula.. padahal tak ada idea.. heee)

oklah.. setelah satu jam suku berperang..
errr.. berperanglah sangatkan..
aku hanya siapkan dalam masa 45minit..
30 minit lagi aku dah mengelamun..
bunyi macam terer ja kan siap awal..
hahhaa..
weyhhh.. aku tak taulah nak jawab soalan tuh..
nak merapu2 pun mana ada idea..
so, aku tinggal lah kosong..
hehehe~

setelah tamat test tuh..
kami pergi makan dulu..
lapar lah beb..
dah makan2..

TIBA-TIBA........

cadangan diusulkan untuk tengok wayang..
erkkk..
eloklah tuh eh..
habis tensen lah kan..
kebetulan pula malam tuh jumaat malam..
so, adalah midnight movie..
heeee..
kami tengok cita drive angry..

disebabkan cerita tuh start pukul 12.30..
dan kami ada lebih dari satu jam untuk tunggu.,
jadi.. apa lagi..
pi karaoke lahhh...
dah puas menjerit2.. then pergilah tengok cerita tuh..

ermmmm.. aku tak bawa cermin mata..
seat pula belakang sekali..
waaahh.. sukanya aku.. 
aku cuba untuk fokus tengok jugak..
tapi, subtittle kat bawah tuh..
sorrylah yek... aku tak mampu..
dan last2..
aku menyerah jugak..
aku tak larat nak fokus dah..
mata dah sakit..
dan kepala pun dah pening..
so, aku dengar jelah..
tapi, aku tengok jugaklah..
tak adalah miss sangat pun..
cuma.. aku kebluran sikit dengan cerita neh..
Nicholas Cage punya pasal aku tengok..
heeee~

sampai UTM pukul 2..
waaaahh...
kena punch card yek.. 
"KELEWATAN TELAH DIREKODKAN"
suka hatilah weyhhh..

p/s
nak tengok i am number four..
dengan hikayat meromahawangsa..
heeee~

Comments

  1. Im No4 aku dah tgok....hehehe....best....MESTI tgok....sbb heroin comel giler...

    ReplyDelete
  2. @nazriey jusoh
    weyhh.. tgok xajak pn.. hehehe..
    alaa.. laki mstilah tgok heroinnya kan..

    ReplyDelete

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..