entry lepas geram..

okay.. ini adalah entry lepas geram..
korang tak nak baca pun tak apa..
aku tak kesah pon..
janji aku dapat lepas geram..

ketidakstabilan emosi 2, 3 hari ini..
dan kegagalan mengawal emosi..
tercetuslah entry ini..

kisah semalam..
yang tidak ingin aku ingati..
dalam keadaan ketidakstabilan emosi..

kisahnya.......
assignment research method yang perlu disiapkan ala2 PSM..
questionaire.. dan analisis data..
untuk analisis data kami dikehendaki menggunakan software SPSS..
okay.. 40 soalan untuk 100 responden..
itulah data2 yang harus dimasukkan dalam SPSS..
hampir 2hari aku bertungkus lumus..
akhirnya siap sepenuhnya..

tetapi..
hanya kesilapan kecil.. KECIL..
ohh tidak.. dah jadi BESAR..

setelah siap memasukkan data..
aku bermain game seketika..
setelah puas bermain game..
lalu aku keluar dari game tersebut..
tanpa disangka..
laptop aku ada error..
dan terpaksa restart semula..
okay.. RESTART laptop..

keja2 aku tadi apa cerita..
habislah jawabnya..
huhu..

tak pasal separuh tension aku..
iyaa.. satu tabiat buruk aku..
aku tak suka save selagi aku tak siap keja..
dan inilah padahnya bila kejadian tak disangka berlaku..
so, padan muka kat diri sendiri lah..

untuk itu ak ban spss untuk 3 hari..
sekian terima kasih..

Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..