rezeki Allah..

Assalammualaikum..

first of all..
tahniah diucapkan kepada mereka yang dapat interim..

aku pula..
belom ada rezeki lagi.. sob3..
alhamdulillah..
mungkin ada hikmah..

dan sememangnya tak ada rezeki aku kan..
mungkin rezeki di tempat lain..
tipulah kan kalau tak terkilan.. huhu..
tapi tak apalah..
percaturan DIA..

dan mostly geng aku dapat..
sebab mostly budak johor..
mungkin di sana senang dapat..
syukur alhamdulillah untuk mereka..
dan geng2 aku mostly dapat SMA dan ada seorang di SMS..
wowww..
hebat seyh..
mesti kawalan kelas tak ada masalah..

rezeki mereka bukan..
lebih2 lagi yang ditempatkan di SMA..
boleh kata aku jeles lah jugak.. huhu..
sebab situ lah suasana untuk berubah diri..

dari tudung biasa.. ke tudung bidang besar..
dari tak berstoking.. dah boleh berstoking..
seronok untuk mereka..
hebat kan percaturan DIA..

nak harap berubah sendiri..
seriously susah..
aku pon dah kira terkapal2..
tak mustahil satu hari nanti mereka lagi bagus dari sekarang..
dan aku lagi jauh tertinggal.. sob3..

doa aku untuk mereka..
supaya mereka istiqamah dengan apa yang mereka lakukan..
kerana bila sudah keluar dari zon selesa..
dugaan dan ujian yang menanti..
well.. all the best my gurlfren..

Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..