minumlah untuk tulang anda [anlene]

Assalammualaikum..

baru-baru ini..
masa p Giant..
ternampak lah ANLENE buat checking kesihatan tulang..
sajalah bagitau kat mak ayah..
dan saya pon tergedik2 nak check jugak..
mak sound saya.. kata sebab saya muda..
tak wat pon xpa..
biaqlah mak.. nak wat jugak..

dan hasilnya...
saya punya result lagi TERUK dari parents...
wuuuu... sadis gila..
bacaan negatif satu point berapa ntah..
dah campak mana ntah kertas dia bagi.. haha..
dan berada dalam golongan berisiko sederhana mendapat osteoporosis..

dan2 tu jugaklah..
beli susu ANLENE..
kena minum 2 gelas satu hari..
satu gelas 4 sudu..
dan katanya..
susu hendaklah dibancuh dengan air suam atau air sejuk..
lagi sejuk lagi sedap..

awas!! air panas tak boleh..
itu fakta yek.. 
mungkin akan membunuh enzim2 yang ada.. hahaha..

baru saya perasan.. selama ni kalau air susu dutch lady tu.. 

offer lah yang ada di suhu bilik.. saya tak mau..
saya nak yang dalam peti ais.. hoho..

so sekarang ni saya bancuh dalam tumbler..
boh susu.. boh air..
goncang2.... dan minum..
ala2 milkshake gitu ahaks..


dan kata pegawai yang incharge..
saya harus mengembalikan semula kesihatan tulang sebelum 30 tahun..
sebab... masa 30 tahun..
tulang sudah makin merosot.. (eh ya ka)

so... minumlah untuk tulang anda..
dan rajin2 lah yek bersenam..


**susu putih ANLENE lebih sedap dari yang berperisa coklat.. huhuhu**

Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..