sudah penat~

kalau semalam.. 
pasal emosi..
hari ini pasal emosi aku plak..
korang tak nak baca kalau..
sila tekan pangkah SEKARANG!!
aku tak paksa korang baca ehh..

habis rosak blog aku..
penuh dengan entry emosi..
aisshhh..
siapalah yang update..
huhuhu..
nak buat macam mana dah tuan dia sendiri sedang beremosi..
haishhh~
dan ini pun hanya untuk mengurangkan sedikit emosi yang dirasa..

entahlah.. tak tau mana salah dan silapnya..
minggu neh minggu paling tak terurus emosi..
sikit2 mulalah nak terasa..
sikit2 mulalah nak stress..
tak ku mengerti..
'period' mungkin..
boleh diterima ka??
hahhaa!!

rasanya aku jenis yang susah nak beremosi..
tapi, bila sekali dah terkena..
senang bula dia nak beremosi..
aishhh.. teruk2..

kalau emosi.. dan hanya sekadar emosi tak apelah jugak..
neh yang air mata nak kuar sekali apa hal..
penatlah weyhhhh...
iyaa.. aku sedia tahu.. menangis itu penat..
tapi, bukan kehendak aku air mata itu turun..
hurmmm~

spill??
ada saja insan2 yang sudi dengar aku spill..
tapiiii...
aku nak spill apa??
aku tak tahu..
just need hug for a whole one night..
can i????

dan aku rasa macam NAK BALIK RUMAH!!!!
okay itu petanda aku sudah stress..
dan aku ada satu minggu yang stress untuk diharungi..

mencuba untuk menstabilkan emosi yang tak berapa tenteram ini..
sebelum melangkah ke minggu yang STRESS..
sedang cuba dan mencuba..
aishhhh~

looking back for me that lost for one week..
hopefully i found it..
insya-Allah~

Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..