movie marathon..

yeahh.. baru habis movie marathon..
hahaha!!

baru satu paper habis..
tapi dok buat macam dah MERDEKA pula..
jadi, boleh bayangkanlah betapa stressnya first paper tuh..

aku baru sahaja selesai dengan 3 cerita..
mantap..
kalaulah study macam neh..
sah2 cemerlang result aku..
hehehe..

okay.. semuanya cerita yang baru sahaja download..
ala2 fresh gitu.. haha..
terima kasih broadband..
sayang kamu..
dengan kepantasannya, hampir lima cerita semuanya lengkap di download..
heeee~

cerita pertama.. i am number four..
lantaklah kalau nak kata aku lambat tengok cerita neh.. huhu..
sebenarnya aim cerita neh kat panggung..
tapi melepas pula.... hurmm..
nak buat macam mana kan..



permulaanya agak slow.. di hujung2 baru ada action..
suka2.. best.. best..

yang keduanya.. the roomate..
suggestion kawan aku..
you better pay for this.. psyko gila kot..
ada lagi kat panggung kalau nak tengok..
first time tengok cerita thriller dengan sukarelanya..
haha..
selalunya kena paksa..


cerita neh pasal roomate yang psiko..
gila punya psiko ahhh..
part2 tertentu.. aku tutup mata..
heeeee~
padahal bukannya ada apa pun..
tapi aku pantanglah dengan sound2 yang meyeramkan..

dan last sekali cerita sucker punch..
neh jugak aim aku kat panggung..
tapi dapat tengok kat laptop aje..
walaupun TS tetap aku tengok.. hahaha~


cerita yang penuh aksi..
cuma.........
aku macam blur2 sikit dengan cerita neh..
hahaha..
tapi, ada moral values yang boleh ambil..

okay.. itu sahaja untuk hari ini..
simpan lagi dua pula untuk masa akan datang..
heeeee~

aim panggung: source code..
cepat.. sapa nak belanja tiket??? heeee~

Comments

  1. wah.. dh abis exam ke... best2 layan movie ni..
    .
    .
    .
    .
    .
    jom undi satu hari satu undi..

    http://www.wwwow.my/Detail.aspx?cd=260411011823804

    ReplyDelete

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..