yummm2... coolblog..

Assalammualaikum..

kali ni aku nak cerita pasal minuman kegemaran ramai..
opsss.. suka2 ja kan aku minuman kegemaran ramai..
padahal kegemaran aku..

sapa ntah perkenalkan aku dengan coolblog..
tak pasal2 aku quite addicted..
kalau kat UTM dulu..
asal ke JJ ja..
wajib beli coolblog..
haiyoooo..


apa yang menjadi favorite aku ialah milktea..
mula2 dulu aku suka layan oreo mocha..
hmmm.. sedap..
but then lama2 aku change ke milktea..
milktea pon ada 3 jenis..
milktea.. red tea.. green tea..
and tiga2 tu aku dah rasa..
and as result..
aku prefer red tea..
red tea ni rasanya kurang manis siket dari milktea..
and green tea ni ada rasa herb siket..

dan satu saja yang aku tak boleh nak cuba..
topping pearl..
haiyaaa.. aku tak reti nak gigit..
huhu..

and luckily bila balek penang..
ada a few outlet yang berdekatan..
muahaha..



Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..