review CZ12..

Assalammualaikum..

petang tadi..
aku dengan mak dan ayah aku..
melayan movie yang terbaru dari Jackie Chan..

aku pon sebenarnya tak tahu ada cita baru.. haha..
tu pon ayah aku yang bagitau..
dan ayah aku ni peminat Jackie Chan..

bagi cerita ni..
aku rasa BEST..
penuh dengan aksi..


cerita tentang mencari peninggalan sejarah negara China iaitu kepala 12 zodiak cina yang telah dirampas oleh pihak British pada zaman dahulu..
jadi, pada masa ini mereka berusaha untuk mencari dalam apa jua cara.. 
dan juga didedahkan industri yang memalsukan peninggalan sejarah untuk dijual..
sebenarnya aku agak lost dengan cerita ni.. hahaha..
yang aku tahu.. 
akhirnya kerajaan China dapat kumpul kepala 12 zodiak tu..
dan negara lain turut memulangkan harta negara lain..

kalau agak tak paham apa yang aku cerita..
tengoklah sendiri..
sebab aku sendiri pon tak berapa paham.. haha..

anyway.. 4 bintang..
yeayyyyy~

Comments

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..