$$$|cashier|$$$

Assalammualaikum..

untuk pengetahuan semua..
aisehhhh..
korang tak tau pon tak pa aih..
aku pernah berbakti di Guardian Pharmacy..
aisehh berbakti tu.. puihhh..
hahaha..


well..
bekerja mencari duit poket..
dan juga pengalaman..
berkhidmat sebagai cashier a.k.a juruwang..
selama lebih kurang dua bulan..


what can i say..
hmmmm..
di Gurdian yang aku bekerja ni.. (depends setiap Guardian)
kerja 8 jam..
ada dua shif..
pagi.. (8.30-5.30)
petang.. (2.15-11.15)/(3.00-12.00)

disebabkan aku tak pernah bekerja kerja yang memerah tenaga..
amik kau..
penat gilaaaaaa aku rasa..
mimpi lah kalau nak dok relaks2..
ditambah tekanan2 daripada keyholder a.k.a SV..
sampai kan aku rasa gaji aku tak berbaloi sangat.. sob3..

dan bekerja as cashier ni..
bagi aku risiko sangat2 tinggi..
jangan kira lah segala short dan excess..
mesti ada.. huhuhuhu..
dah lama2 barulah tally..
suatu kebanggaan bila habis shif duit tally..

and..
selain dari jaga cashier..
customer service still kena buat..
merchandising.. display stock..
zzzzzzzz.....

well... what can i say..
untuk aku kembali bekerja di Guardian..
adalah satu perkara yang akan aku fikir sejuta kali..
heheehe..

next time ada masa..
aku share lagi keja di guardian yok..

Comments

  1. fiq teringin nak jadi cashier tapi xdapat2 lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. waahh.. teringin eh.. cri ja yg kt giant ka supermarket.. keja mgkin xberat sgt.. hihi

      Delete

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..