kapur atau maker?

sebagai seorang guru..
mana pilihan anda?
KAPUR atau MAKER?

aku berpeluang menggunakan kedua-duanya..
masa praktikal tempoh hari, sekolah aku tuh guna maker pen..
dan kali ini sebagai guru ganti..
sekolah aku yang ini guna kapur..

secara peribadi..
aku lebih suka guna maker pen..
tangan tak adalah kotor dan berhabuk..
tapi agak kos lah untuk sekolah membekalkan dengan maker pen..
dan satu kelebihan lagi..
boleh baling kat student..
muahaha.. yeah.. itu hobi aku..
kau bising dalam kelas aku..
melayanglah maker pen tuh kat kau..

kapur plak..
kotor dan berhabuk..
aku masih lagi tak dapat biasakan diri guna kapur..
dan sangat ngilu rasanya bila salah posisi kapur digunakan..
tapi kalau guna kapur..
aku dengan suka sukinya conteng muka student aku..
muahaha..


oklah.. kepada sekolah2 yang masih gunakan kapur..
silalah guna maker..
haha.. suka2 ja aku kan..
heeee~

Comments

  1. kalau boleh kapur dielakkan...sebab debu kapur tu boleh mengganngu kesihatan..tapi maker pun ada juga kesannya..abis tu mcm mana???

    ReplyDelete
  2. @Sekamar Rindu

    aha.. xtau plak yg maker pn da effectny..
    jadi.... jom pk kan yg lain..hehe..

    ReplyDelete
  3. betulll.. wahai sekolah, tolong guna marker..nanti jari rosak kalau asyik guna kapur je...

    psttt.. ooo.. kita ni amik bidang yg sama rupenye.. cume, kita dah habis dah.. tgh tggu posting.. hye cikgu!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..