MY MOVIE

Assalammualaikum..

nak kata aku kaki movie tak adalah jugak..
biasa2 saja..
lagi2 aku dah ada kat Penang..
memang jarang lah aku jejak kaki kat panggung wayang..

tapi ada sedikit review bagi cerita yang aku dah tengok..
mungkin2 memberi gambaran yang jelas pada kamu2 yang nak tengok..
tak banyak pon yang ada..
sebab dulunya aku malas nak buat review..
apa ja yang ada lah yek..
peace......


No comments:

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...