review Immortals..

Assalammualaikum..

baru2 ini aku berkesempatan melayan cerita Immortals..
xdaklah baru2..
dah lama lah jugak..
baru berkesempatan nak update.. heee..

filem Immortals..
ala2 epik..
dan kalau tak silap aku cerita neh label 18SG..
dan sebenarnya baru aku perasan aku tak boleh sangat tengok 18SG neh..
hahaha..
syok tengok dia lawan2..
tapi bila tengok darah sana sini kuar..
aku mula jadi loya..
sampai ada satu tahap aku rasa macam nak termuntah dah..
heeeee..

okay.. cerita Immortals neh..
bagi aku biasa saja..
tak adalah BEST giler ka..
just OKAY..
cerita ala2 epik..
pasal God mereka..
keluarlah Zeus, Poseidon dan segala God mereka..


tapi satu yang aku rasa boleh diambil nilai murninya..
apabila masyarakat yang tidak percaya pada Tuhan..
sebabnya Tuhan mereka tidak pernah mengkabulkan doa mereka..
dan mereka berpaling tadah..
dan tidak percayakan Tuhan..
akhirnya ada scene yang membuktikan bahawa mereka perlu akan Tuhan..

just apply dalam kehidupan kita..
bila kita doa.. doa.. dan doa..
dan doa kita tidak dikabulkan..
kita tidak seharusnya berputus harap..
kerana..
DIA maha mengetahui apa yang terbaik untuk kita..
mungkin apa yang kita minta itu bukan yang terbaik..
dan apa yang berlaku pasti ada hikmahnya..
dan tidak sepatutnya kita berpaling dariNya bila mana doa kita tidak dikabulkan..

Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..