welcome SK Seri Relau

Assalammualaikum..

saya telah selamat melapor diri di SK Seri Relau..
pada tarikh yang keramat 16 Mei..
yang juga suatu kebetulan pada hari guru..

untung lah kan.. 
masuk2 dah sambut hari guru..
Alhamdulillah diberi kesempatan untuk meraikan hari guru..

SK Seri Relau..
GPK Pentadbiran.. Pn Morni Yusoff..
sebenarnya merupakan guru kelas saya di SK Sungai Ara pada darjah 6..
saya hanya mampu tersenyum apabila melapor diri padanya..

dan juga GPK HEM..
Pn Asiah.. salah seorang bekas guru di SK Sungai Ara..

sebenarnya kebanyakkan guru di SK Sungai Ara pada zaman saya..
mengenali saya..
kerana bapa saya juga adalah seorang guru di situ.. heee..

setelah selesai melapor diri..
saya diberi jadual waktu..
alhamdulillah..
hanya 3 kelas..
namun 2 kelas KSSR..
satu lagi kelas KBSR..
darjah 1.. darjah 2.. darjah 5..

KSSR telah memperuntukkan 10 waktu pengajaran..
maka total jumlah waktu saya adalah 26..
agak penuh lah jugak...

namun saya harap saya dapat memberikan yang terbaik kepada anak bangsa.. :)
doakan saya..

Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..