L.U.L.U.S...

Assalammualaikum..

First off all..
ALHAMDULILLAH..
aku lulus test JPJ bagi motosikal..

hujan sepanjang hari..
aku anggap sebagai satu hujan rahmat..
terima kasih ya Allah..

aku bersyukur sangat..
sumpah! 
berlinang air mata bila tengok result..
semuanya LULUS..
(tak payahlah nak emo sangat)


sebenarnya dah lama aku ambil lesen L moto..
dah setahun..

dan sebenarnya aku dah pernah ambil test JPJ..
tapi aku kandas..
aku dah pernah ulang..
tapi kandas..
sehinggalah..
test bahagian III aku expired disebabkan aku tak sempat nak ulang..

dan hari ini..
aku sangat sangat bersyukur..
sebab aku dah lulus..

terima kasih ya Allah..
terima kasih kedua ibubapa ku yang dah banyak spent duit.. huhu..
terima kasih sahabat2 yang mendoakan..

jangan lupa pula bayar nazar seminggu.. ;)

Comments

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..