4 tahun...

Assalammualaikum...

Jun yang lepas, tamat lah pengajian degree aku..
yeahh..
wat I can say is MERDEKA!!

4 tahun mengabdikan diri di bumi UTM skudai..
4 tahun yang dipenuhi dengan warna warni..
4 tahun yang bermakna..
4 tahun yang mengajar tentang kehidupan..
4 tahun yang menduga hati dan minda..

itulah tempoh 4 tahun bagi menamatkan degree pendidikan..
dan 4 tahun itu telah pon tamat..

yang pasti..
aku akan merindui 4 tahun itu..
4 tahun aku menyulam kasih dan sayang bersama sahabat tercinta..
4 tahun itu jugalah menguatkan ikatan kami..
sungguh.. aku akan merindui kalian..

aku doakan kalian akan berjaya pada masa akan datang..
dan aku pasti kita akan bertemu lagi..
uhibbukunna fillah~

Comments

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..