bermula semester baru..

nampaknya rata-rata dah bermula semester baru.. semestinya semester baru bermula dengan azam yang baru dan semangat yang baru.. untuk pelajar-pelajar yang baru masuk.. SELAMAT DATANG ke alam yang baru.. bagi pelajar kanan plak.. teruskan usaha untuk semester ini.. apa pun result pada semester lepas.. kita lupakan sekejap.. fokus untuk skor pada semester ini.. target DEAN LIST.. untuk pelajar akhir tahun.. selamat bertungkus lumus dengan projek sarjana muda..

sedang semua bertungkus lumus dengan kelas.. aku masih lagi bergembira buat sementara waktu.. hehe.. taklimat 14hb.. 19hb lapor diri.. then, bermulalah sebuah kerjaya "guru praktikal" haha.. layak ka.. entahlah.. insya-allah boleh..

berdebar sungguh rasanya.. itu pon alhamdulillah hal rumah sewa sudah selesai urusannya seminggu yang lepas.. dan yang menariknya rumah itu adalah KOSONG.. rasanya macam baru beli rumah jek.. hahaha!! dan rasanya ada beberapa hal lagi yang perlu diuruskan.. aku berdoa semuanya berjalan lancar..

just have faith in yourself nur aainaa muhammad!! insya-allah..

Comments

  1. salam ukhti.
    nak cakap satu ayt je.

    SKEMATIK + cegu = aina :)

    ReplyDelete
  2. ainaaaaaa!!!!!! gud luck... jgn garang sgt.. ngee..:) ku sangat takut mhadapi LM... tp tu je pilihan yg ade....cuak Oo...

    ReplyDelete
  3. nad: uihhh.. suka hati lah.. hehe..

    salwa: yeahh.. u too.. mna da garang.. bek pa.. smua org tkut.. mna da org xtkut.. hehe..

    ReplyDelete
  4. oke.
    gud luck for both of u. :)

    orang lambat sikit. a semester after.
    haha. hoping dapat area shah alam. so dat i can turun Muar (ddk umah dayah), buleh la buat blind date kt UTM. bajet brani je aku ni. haha. plus, i'll be allowed tunggang haiwan peliharaan nanti.

    ReplyDelete

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..