kurnia kan aku ketabahan hati...

pagi2 lagi macam neh.. aku cuba dekatkan diri padaNya.. mengharapkan agar aku lebih tabah untuk menempuh pada hari ini.. sesungguhnya hanya padaNya yang mampu aku harapkan.. 

dan hati yang telah hancur berderai semalam.. aku cuba kuatkan semula.. aku cuba untuk bina semula.. dan aku cuba bangun semula.. mengharapkan agar hari ini lebih baik daripada semalam..

semalam yang gagal bukan bererti aku akan terus menyerah.. tapi berilak aku sedikit masa untuk mengumpul kekuatan dan menghadapi dugaanNya yang satu ini..

"Allah tidak akan menguji hambanya jika hambanya tidak mampu menghadapinya.."

apa yang berlaku semalam.. biarkan saja.. semoga dapat mebimbing ke arah yang lebih baik.. dan sesuatu harus dilakukan supaya keadaan tidak berterusan begitu..

believe in yourself.. insya-Allah.. He will guide you..

Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..