melepak????!!

hari ini, aku melepak dengan kawan-kawan sekolah menegah aku.. setelah sekian lama tak jumpa.. tapi rasanya taklah lama kot.. kali terakhir, sebelum naik semester harituh.. tapi bukannya reunion kelas lah walaupun hakikatnya semua yang ada budak kelas aku.. so, kali ini aku rasa sangat BEST..
thanks to munirah, amirah, ain, amal, dayah ngan masyitah (tak expect plak aku Masyitah neh ada, rupa-rupanya dayah yang ajak.. aku ON jek!)
quensbay tempat bertemu.. aisehh.. tak dak tempat lein dah.. mula-mula ingat nak pi makan McD.. tapi, aku tak talah pa kena ngan QB harineh, sesak gila.. jangankan McD.. food court, secret recipe, pizza hut.. semuanyalah... last2 decide makan pizza.. hehe.. (cutting duitlah) order plak pizza yang baru tuh.. pa ntah.. weikkk.. tak sedap.. semua tak berselera nak makan.. tapi habis lah gak.. setelah agak lama melepak kat pizza hut.. taklah lama, lepas sakit hati mintak plain water tak dapat2, pa lagi.. BLAH AHH.. hehe..
lepas blah tuh.. masalah plak.. tak tau nak pi mana.. hehe.. semua yang ada kat situ, tak nak jalan2.. so, find out satu tempat dan melepak.. hehe.. sebelum tuh beli bekal air twister kat Jusco.. masing2 sebenarnya agak kelaparan lagi.. then, menujulah ke tempat tersebut.. haha! melepak kat J Co donut tuh.. haha.. beli donut 12keping, makan ramai2.. semua lein2 perisa.. so nak makan tuh cubit sorang cket.. rasa cam BEST ahh.. mana taknya, pastuh gadoh orang tuh dapat besaq lah kecik lah.. haha! macam2.. air plak bedal twister oren yang aku beli.. satu setengah botol habis.. haha! sambil makan, sambil bercerita.. macam2 lah cerita kuar.. dari sekolah ke universiti.. pastuh cite plak pasal orang tuh, orang neh.. haha! senang cite BERGOSIP.. agak lama lah gak kat situ.. then, masing2 pulang dengan harapan nak wat camtuh lagi.. haha! poyo gila..
anyway, aku rasa puas sangat.. sebab.. 1. aku dapat cakap dengan lepas.. xpayah cover word2 utara..  2.puas gila dapat bersembang   3. puas dapat berglak ketawa   4.. dan lein2.. hehe..
so, aku harap memori kali neh akan terus diingati.. hehehehe.. ;)

Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..