happy belated birthday..

semalam 4 Februari actually birthday adik aku.. Muhammad Asyraf Bin Muhammad.. Happy Belated Birthday lah yek.. semalam kak dah wish kan.. :p

tahun neh dia amik spm.. so, all the best to him.. suka hatilah nak dapat berapa eh.. haha! (memandangkan result aku pon hancus.. haha)

anyway, to my lil brother all the best in life.. pasal mak nak belanja makan tuh, postponed dulu yek.. tunggu kak balek dulu.. kite makan ikan bakar ek.. (aku plak yang melebih2.. haha!)

sempat gak aku tanya dia, awek dia bagi apa.. hehehe.. kad dengan duit 30ringgit.. awek dia tak tau nak beli apa.. haha.. lawak2.. (naseblah ek kena post kat sini.. hehe)

teringat aku.. dia pernah request gitar sebagai hadiah.. (bajet aku neh banyak duit lah kot).. aku tanya dia berapa ringgit.. dia cakap rm200 JEK!!.. (jek?? adoi..) so kirim salam lah yek.. aku pon tengah short duit neh.. hehe..

Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..