kenangan 2009..


rasanya belum terlambat lagi tuk wat review tahun 2009.. (punyalah tak dak keja eh..)


 
bercuti di langkawi dengan family.. tanpa adik aku sorang lagi.. dy kat matrik.. 


 
masa neh kat balai cerap UTM.. join aktiviti JKM.. (tuk kuota pnya pasal.. hehe).. penat gila nak mendaki.. 


tahun 2009 gak, aku join Persatuan Mahasiswa Pendidikan.. aku sebagai exco kebajikan.. gambar masa meeting.. so, tahun 2009 penuh dengan meeting.. hehe..


neh plak time dinner kolej.. percaya atau tidak.. kami menang meja PALING SOPAN.. hehe.. 
artis yang dijemput, nubhan.. 
tema pakaian: merah,pink ngn putih..

  
bbq kelas 2SPM.. penat ouh jadi tukang penganjur..
tempat: hutan rekreasi UTM



neh plak kat gunung ledang.. untuk meraikan atlet2 kolej yang telah menyumbang masa SUKAM.. tapi, ramai jek xleh p..


neh masa SUKAM.. pertandingan sukan antara kolej.. wakil KTF (kolej tun fatimah).. aku sebagai pengurus tuk petanque.. leh jek main, tapi nak fokus kat budak2 neh.. hehe.. alhamdulillah, menang pingat emas.. cayalah my team!!

  
riadah tuk 'team educator' persatuan mahasiswa pendidikan.. kat sini kena handle tuk aktiviti tressure hunter.. penat berfikir.. huhu..


neh gambr diambil tuk assignment.. kena wat video.. aku dengan roomate buat pasal kemerdekaan.. dalam tuh ada liputan berita.. akulah jadi penyampai, roomate aku yang amik video.. huhu..


jualan masa konvo.. under persatuan mahasiswa pendidikan.. on duty.. hehe..dapat gak peluk bear kedai sebelah.. huhu..


neh plak masa Majlis Ilmu 2.. Kelab Iqra.. 
aku sebagai unit tempat.. 
penceramah: ustz pahrol.. 
tajuk: surat cinta dari langit..
 
neh plak, kat angsana.. shopping tuk raya 2009.. hehe..


neh plak shopping raya kat sutera mall.. cuci mata jek.. hehe


neh plak gambar masa raya 2009..
tempat: muar, johor..
(aku cukup xpaham, kenapa baju aku warna merah.. huhu)



tyme neh plak, beraya kat rumah pia.. dy wat open house.. thun depan, kami datang lagi yek..


neh plak dinner perstuan mahasiswa pendidikan..
aku sebagai ketua unit jemputan..


oklah.. nehlah di antara kenangan2 masa tahun 2009.. hehehehe..

Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..